СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ЦАГААН БУДАА ХУДАЛДАН АВАХ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ЭРМЭЛЗЭЛД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Батмөнх, Ганшагай
dc.contributor.author Баттогтох, Оюунхорол
dc.contributor.author Баттогтох, Оюунхорол
dc.date.accessioned 2025-06-20T08:17:52Z
dc.date.available 2025-06-20T08:17:52Z
dc.date.issued 2025-06-20
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri https://repository.ufe.edu.mn/xmlui/handle/8524/4362
dc.description.abstract Монгол улсын хувьд цагаан будаа нь хоол хүнсний гол бүтээгдэхүүний нэг бөгөөд энэхүү бүтээгдэхүүнийг манай улс тариалдаггүй учир 100% гаднын улсуудаас импортоор авч байгаа. Жил ирэх тусам цагаан будааны импортын хэмжээ нэмэгдэж байгаа ба үүнийг дагаад цагаан будаа импортлон нийлүүлдэг байгууллага болон хувь хүмүүс нэмэгдэх хандлагатай байгаа. Энэхүү маш ширүүн өрсөлдөөнт зах зээл дээр брэндээ хэрэглэгчдэд таниулахын тулд цагаан будаа худалдан авах хэрэглэгчдийн зан төлөв болон худалдан авах эрмэлзэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийг тодорхойлсноор энэхүү зах зээлд анхлан нэвтэрч байгаа болон үйл ажиллагаа явуулж буй байгууллагуудад тодорхой хэмжээний мэдээлэл хүргэх зорилгоор энэхүү судалгааны ажлыг хийсэн. Судалгааны ажлын хүрээнд судлаач Liyuan Chen-ийн ‘Хятад хүмүүсийн Тайланд будаа худалдан авах эрмэлзэл болон нийгмийн нөлөөлөл, бүтээгдэхүүний шинж чанар, зөвшөөрөгдсөн үнэ болон брэндийн итгэл хоорондын хамаарал (2018)’ судалгааны загвар болон судлаач Tin New Oo-ийн ‘Чан Айе Тар Зан хотхон, Мандалай, Мьянмар дахь органик будаа худалдан авах хүсэлтэй хэрэглэгчдийн хандлага (2017)’ судалгааны загвар дээр үндэслэн худалдан авах эрмэлзэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийг тодорхойлсон. Цагаан будаа худалдан авах хэрэглэгчдийн эрмэлзэлд нийгмийн нөлөөлөл, бүтээгдэхүүний шинж чанар, зөвшөөрөгдсөн үнэ, брэндийн итгэл болон эрүүл мэндийн ухамсар нь нөлөөлнө гэж үзэн судалгааны үр дүнг боловсруулсан. Судалгаанд нийт 474 хүнийг хамруулж эмпирик судалгааг хийж гүйцэтгэсэн. Шаардлага хангаагүй судалгаанд оролцогчдыг хасан 446 хэрэглэгчийн тоон судалгааны үр дүнг IBM SPSS 26 программыг ашиглан шинжилсэн. Шинжилгээнд давтамж, хүчин зүйл, олон хүчин зүйлийн регресс, корреляци болон кластер шинжилгээг хийж гүйцэтгэсэн. Мөн судалгааны үр дүнг баталгаажуулахын тулд ярилцлагын судалгаа авсан ба нийт судалгааны үр дүнд нийгмийн нөлөөлөл, бүтээгдэхүүний шинж чанар, зөвшөөрөгдсөн үнэ, брэндийн итгэл болон эрүүл мэндийн ухамсар зэрэг нь цагаан будаа худалдан авах эрмэлзэлд эерэг нөлөөтэй нь батлагдсан. en_US
dc.subject Цагаан будаа en_US
dc.subject худалдан авах эрмэлзэл en_US
dc.subject нийгмийн нөлөөлөл en_US
dc.subject бүтээгдэхүүний шинж чанар en_US
dc.subject зөвшөөрөгдсөн үнэ en_US
dc.subject брэндийн итгэл en_US
dc.subject эрүүл мэндийн ухамсар en_US
dc.title ЦАГААН БУДАА ХУДАЛДАН АВАХ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ЭРМЭЛЗЭЛД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах