СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ЭМЭГТЭЙЧҮҮДИЙН ХУВЦАС ХУДАЛДАН АВАХ ЭРМЭЛЗЭЛД ИНСТАГРАМ НӨЛӨӨЛӨГЧ ҮЗҮҮЛЖ БУЙ НӨЛӨӨЛЛИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ
dc.contributor.author Алимаа, Батчимэг
dc.date.accessioned 2025-06-18T06:39:47Z
dc.date.available 2025-06-18T06:39:47Z
dc.date.issued 2025-06-18
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri https://repository.ufe.edu.mn/xmlui/handle/8524/4261
dc.description.abstract Сүүлийн жилүүдэд Инстаграм платформ нь хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвт хүчтэй нөлөөлж эхэлсэн. Энэхүү судалгааны ажлаар эмэгтэй хэрэглэгчдийн хувцас худалдан авах шийдвэрт Инстаграм нөлөөлөгчдийн үзүүлж буй нөлөөллийг тодорхойлохыг зорьсон. Судалгаанд 20–49 насны эмэгтэйчүүдийг хамруулж, асуулга аван, SPSS програм ашиглан фактор, корреляци, регресс зэрэг статистикийн шинжилгээ хийсэн. Судалгааны үр дүнд инфлюнсэрийн итгэлцэл, үнэнч байдал, контентийн төрөл нь хэрэглэгчийн худалдан авах эрмэлзэлд эерэгээр нөлөөлж байгааг тогтоосон. Түүнчлэн нөлөөлөгчийн сэтгэл татам байдал, хэрэглэгчтэй үүсгэсэн ижил төстэй, бодит харилцаа нь шийдвэр гаргалтад чухал үүрэг гүйцэтгэж байв. Монгол хэрэглэгчид инфлюнсэрийн сурталчилгааг болгоомжтой хүлээн авдаг тул бодит, итгэл төрүүлэхүйц контент илүү үр нөлөөтэй байжээ. Энэхүү судалгааны дүн нь маркетингийн стратеги боловсруулах, Инстаграм нөлөөлөгч маркетингийг үр дүнтэй ашиглахад чиглэсэн бодит зөвлөмж боловсруулахад хувь нэмэр оруулсан. en_US
dc.subject Инстаграм нөлөөлөгч, Хувцас худалдан авалт, Эмэгтэй хэрэглэгч, Хэрэглэгчийн зан төлөв, Инфлюенсер маркетинг, Сошиал медиа, Худалдан авах хүсэл эрмэлзэл en_US
dc.title ЭМЭГТЭЙЧҮҮДИЙН ХУВЦАС ХУДАЛДАН АВАХ ЭРМЭЛЗЭЛД ИНСТАГРАМ НӨЛӨӨЛӨГЧ ҮЗҮҮЛЖ БУЙ НӨЛӨӨЛЛИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах